منتدى الأحبة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأحبة

منتدى الأحبة لأحلا أحبة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت صعايدة

كاتب الموضوعرسالة
وردة العشاق

نكت صعايدة Empty
مُساهمةموضوع: نكت صعايدة   نكت صعايدة Icon_minitimeالثلاثاء مارس 11, 2008 12:56 am

اجمل النكت

نكت صعايدة:-

مرة واحد راكب سيارة صغيرة وعدى علية واحد يستقل سيارة كبيرة وقام خبطلة السيارة الصغيرة فقام صاحب السيارة الصغيرة بسب صاحب السيارة الكبيرة وقالة يعنى علشان انت راكب سيارة كبيرة تقوم تدوس الناس انت عارف السيارة الصغيرة دي فيها اية قالة فيها اية يعني قالة بص ودعك فى السيارة فقام طلع منها عفريت يقول شبيك لوبيك تأمر بأية قالة هات اتنين شاي وفي الحال جاب اتنين شاي فطلب صاحب السيارة الكبيرة من صاحب السيارة الصغيرة ان يبادلة بالسيارة فوافق واثناء تواجدة بالسيارة دعك فيها فطلع لة العفريت وقالة شبيك لبيك تأمر بأية قالوا عايز يكون عندي اموال وثروات فقال العفريت لا يا عم انا بعمل شاي بس

مرة كان في قائد صعيدي بالجيش وقدامه 3 صفوف عساكر ,واحد من العساكر عطس..القائد سئال اول صف مين يلي عطس؟ماحدا رد ففتح عليهم النار وقتلهم..سئال الصف التاني والتالت ما حدا رد فقتلهم كلهم..اجى علصف التالت فواحد خاف وقاله انا يا باشا..قاله يرحمك الله
مرة خمس أغبياء بيصلوا .واحد عطس التانى قال يرحمكم الله الثالث قال متتكلمش وانت بتصلى الرابع قال صلاتكم باطلة الخامس قال الحمد لله انى ما اتكلمتش

مرة اتنين صعايده مذيعة وقفتهوم في الشارع سالت الاول ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مصر دي امي ..عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته: أنا غلطت وخنتك وخلفت ولد من علاقة مع واحدة متجوزة، أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة؛ راح ولما رجع ملقاش العيال، سأل مراته: فين العيال؟! قالت له: كل عيل أبوه جه خده. سالت

مرة في ثلاثة بخلاء قامو برحلة الى البحر ،واثناء السباحة شعروا بالجوع،فقال احدهم:سنغطس بالماء والذي يخرج اولا هو الذي سيجلب لنا
الطعام،ف اتفق الثلاثة على ذالك ،ودخلو الماء ،والى اللآن لم يخرج ولا واحد منهم؟؟

نكت صعايدة
صفحة 1 من اصل 1